PROGRAMMATIC

WGP erbjuder displayannonsering via Programmatic - automatiserad annonshandel via Real Time Bidding (RTB). Vår plattform hanterar majoriteten av tillgängliga nätverk i Norden med mycket hög räckvidd. Fördelen med programmatisk displayannonsering är den höga flexibiliteten där tekniken möjliggör en mycket hög träffsäkerhet mot kärnan i kundens målgrupp. Sammanslaget med retargetingstrategier blir kanalen ett värdefullt komplement till målgruppens väg mot konvertering och varumärkesigenkänning.

Våra verktyg för RTB & Displayannonsering

Framtidens sätt att köpa display och video på nätet!

BidTheatre

BidTheatre förser företag med en Demand-Side Platform (DSP) som möjliggör hantering av RTB och displayannonsering via ett enkelt gränssnitt. Vi har ett nära partnerskap med BidTheatre som RTB-leverantör, och kan hantera kampanjer i alla omfattningar.

DoubleClick

Doubleclick är Googles egna RTB-plattform som erbjuder en integrerad lösning för RTB, programmatisk annonsering, sökhantering och mycket mer. Vi har lång erfarenhet av Doubleclick, och kan sköta samtliga av era RTB-kampanjer via Googles egna platform.

Hur vi hjälper er med RTB & Display

  • ENSTAKA KAMPANJER: Vi stödjer era marknadsföringskampanjer i traditionell media med en tidsbegränsad displaykampanj, eller säkerställer att din kampanj når ut till så många som möjligt. WGP kan anpassa displaykampanjen helt efter kundens målgrupp, budget och mål.
  • ONGOING DISPLAY: Vi hittar kärnan i er målgrupp, så att du kan ta ett långsiktigt grepp om din displaymarknadsföring med möjligheten att förbättra resultaten i er affär över tid.
  • WEB-TV: WGP har möjligheten att förlänga er marknadsföring i rörlig media på några av de mest populära web-TV-kanalerna. Ett effektivt komplement till t.ex. YouTube-annonsering.
  • AVANCERAD TARGETING: Vi sköter retargeting, tredjepartsdata, geotargeting, tidsinställningar, IP-nummer, och mycket mer - allt för att du som kund ska få bästa möjliga resultat.