Kostnadsfritt frukostseminarium 12 mars

När och var händer det? 12 mars, kl 08:00-09:30 på Holländargatan 17
Vem är mest intresserad? Du som driver en webbsida inom E-commerce.
Vad diskuteras? Hur du på bästa sätt strukturerar en webbsida och får nya konsumenter.
Vad serveras? En dignande frukostbuffé

Första talare: Jonas Larsson, SEO Consultant
Här tittar Jonas närmare på hur din sajt är uppbyggd och vilka nivåer av webbsidan som fyller vilka funktioner. Vad ska du använda din startsida till? Hur bygger du de bästa kategorisidorna? Hur skapar du de bästa produktsidorna? För bäst SEO ska de olika sidtyperna motsvara besökarens behov. Jonas undersöker sedan hur du kan ta hjälp av dina kunder i din sökmotoroptimering.

Andra talare: David Fjäll, Managing Consultant
David kommer undersöka hur du på ett smart och kostnadseffektivt sätt attraherar ny trafik och kunder till en webbsida. Hur kan man i Google Analytics se vilka källor som genererar ny trafik och hur kan man prioritera och optimera kampanjerna i AdWords för att introducera varumärket till nya konsumenter?

Presentationerna tar ca 20 minuter vardera, och efteråt finns vi där för att svara på alla frågor ni kan tänkas ha.

Vi ses vid frukostbordet,

Web Guide Partner

Tid: Onsdag 12 mars kl 8.00-9.30
(frukost fr kl 8 och seminariet börjar kl 8.30)
Plats: Holländargatan 17, 111 60 Stockholm
OSA: jennica.ekstrom@webguidepartner.com senast 7 mars

Observera att antalet platser är begränsat. Om du får förhinder ber vi dig avboka senast den 10 mars. Är du anmäld men inte dyker upp faktureras du 500 kr.

ecommerce

Detta inlägg är 5 år gammalt. Ha gärna det i åtanke när du läser vidare. I en föränderlig värld kan tipset, rekommendationen eller nyheten vara inaktuell.
Tags